Cennik obsługi informatycznej.

Opieka informatyczna firm to nasza codzienność.
Nie martw się ukrytymi kosztami.

Wsparcie IT dla biznesu

W Hakon Software gwarantujemy indywidualne podejście oraz wsparcie informatyczne dedykowanego zespołu specjalistów IT. W ramach outsourcingu IT oferujemy zdalne wsparcie użytkowników, jak i serwisu firmowego sprzętu komputerowego. Do każdego zadania wybieramy wykwalifikowanych inżynierów, posiadających niezbędne doświadczenie do wykonania powierzonych prac.

Poniżej możesz zapoznać się z przykładowym cennikiem outsourcing it, zabezpieczenie UTM, wdrożenie nowego serwera.

Outsourcing IT – opieka informatyczna dla biznesu

Outsourcing IT jest doskonałym rozwiązaniem dla firm, którym zależy na rozsądnej redukcji kosztów związanych z realizacją zadań informatycznych, bez jednoczesnego rezygnowania z profesjonalnej obsługi informatycznej, za to wzbogaconej o większą dostępność i elastyczność. 

Wariant STANDARD
959PLN
/mies.*
Stała opłata abonamentowa

  • Audyt wstępny i wskazówki działań korygujących 
  • Pakiet godzin serwisowych i wdrożeniowych 
  • Pakiet godzin projektowych i administracyjnych
  • Okresowy przegląd zdalny serwera wraz z weryfikacją backupu 
  • Pomoc SOS za pomocą szyfrowanego połączenia 
  • 24/7 monitorowanie parametrów serwera i łącza internetowego 
*podane ceny są cenami netto do których należy doliczyć 23% podatku VAT. ** Informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego 
Wariant INDIVIDUAL
Oferta indywidualna*
W wariancie INDIVIDUAL znajdą Państwo zakres usług takie jak w wariancie standardowym, przy jednoczesnym uwzględnieniu indywidualnych potrzeb klienta. Dodatkowo w ramach tego wariantu przedstawiamy przykładowe usługi:
  • Audyt wstępny infrastruktury IT 
  • Optymalizacja infrastruktury 
  • Zarządzanie infrastrukturą i systemem IT
  • Wizyty serwisowe i awaryjne
  • Kompleksowe doradztwo i konsulting
  • Monitorowanie i weryfikacja backupów
  • Zalecenia modernizacyjne
  • 24/7 monitorowanie usług i aplikacji
  •  Dedykowane szkolenia

Wdrożenie zabezpieczenia UTM

Posiadasz ograniczony budżet i poszukujesz systemu, dzięki któremu będziesz mógł zagwarantować ochronę najcenniejszych zasobów przedsiębiorstwa? Doskonałym wyborem będzie wdrożenie zabezpieczenia UTM. Unifield Threat Management jest to jedno urządzenie, które skupia wiele funkcji ochrony brzegu sieci. 
Zapora sieciowa typu UTM zajmuje się również automatyzacją procesów odpowiadających za utrzymanie centrum zarządzania bezpieczeństwa danych. 

Wariant STANDARD
2459PLN
*
Jednorazowa opłata wdrożeniowa
  • Konfiguracja sieci (interfejsy i routing) 
  • Konfiguracja firewalla 
  • Konfiguracja NAT 
  • Konfiguracja IPS 
  • Konfiguracja dodatkowych usług sieciowych tj. DHCP, DNS Proxy 
  • Integracja z AD lub założenie wewnętrznej bazy użytkowników 
  • Konfiguracja transparentnej autoryzacji w AD 
  • Konfiguracja VPN 
*podane ceny są cenami netto do których należy doliczyć 23% podatku VAT. ** Informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego 
Wariant INDIVIDUAL
Oferta indywidualna*
W wariancie INDIVIDUAL znajdą Państwo zakres usług takie jak w wariancie standardowym, przy jednoczesnym uwzględnieniu indywidualnych potrzeb klienta. Dodatkowo w ramach tego wariantu przedstawiamy przykładowe usługi:
  • Konfiguracja tuneli IPSec 
  • Konfiguracja tuneli client VPN (np. SSL, IPSec) 
  • Konfiguracja integracji z domeną 
  • Konfiguracja polityk antyspamowych 
  • Konfiguracja polityk WEB filteringu 
  • Konfiguracja analizy ruchu szyfrowanego 
  • Konfiguracja routingu opartego na regułach (PBR) 

Wdrożenie nowego serwera

W Hakon Software nabyliśmy wieloletnie doświadczenie, zarówno w doborze, jak i wdrażaniu infrastruktury serwerowej. Nasi inżynierowie odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości w tej materii. Przeprowadzą analizę tego jak pracuje Twoja firma na obecnej infrastrukturze serwerowej. 
W sposób jasny i przejrzysty przedstawimy wszystkie „za” i „przeciw” zarówno infrastruktury on premiss jaki i chmurowej oraz tzw. hybrydowej (część serwerów i usług w chmurze cześć on premiss). 

Wariant STANDARD
1859PLN
*
Jednorazowa opłata wdrożeniowa
  • Konsultacje i projekt wdrożenia 
  • Instalacja systemu operacyjnego 
  • Stworzenie konta użytkownika 
  • Aktualizacja systemu operacyjnego 
  • Instalacja i konfiguracja wbudowanych usług kopii bezpieczeństwa 
  • Konfiguracja wbudowanego firewall zgodnie z „good practice” (5 reguł) 
  • Weryfikacja infrastruktury i odbiór systemu 
*podane ceny są cenami netto do których należy doliczyć 23% podatku VAT. ** Informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego 
Wariant INDIVIDUAL
Oferta indywidualna*
W wariancie INDIVIDUAL znajdą Państwo zakres usług takie jak w wariancie standardowym, przy jednoczesnym uwzględnieniu indywidualnych potrzeb klienta. Dodatkowo w ramach tego wariantu przedstawiamy przykładowe usługi:
  • Przygotowanie środowiska pod aplikację biznesową 
  • Instalacja i konfiguracja środowiska zapasowego 
  • Dostosowanie środowiska do wymagań GxP 
  • Przygotowanie i wdrożenie środowiska domenowego 
  • Migracja danych na nowe środowisko 
  • Zaprojektowanie i implementacja zabezpieczeń wdrażanego środowiska 
  • Zaprojektowanie i implementacja kopii bezpieczeństwa zgodnie z polityką 3-2-1 

Wdrożenie rozwiązania AV

Ważne dla firmy dane przechowywane są w serwerach plikowych. Ochrona serwerów plikowych polega na zabezpieczeniu ich przed złośliwym oprogramowaniem, które w dzisiejszych czasach niestety jest powszechnym zjawiskiem. Hakon Software oprócz proponowanych rozwiązań oferuje również usługę wdrożenia. Złośliwe oprogramowanie typu ransomware czy DoS jest najczęściej spotykaną próbą ataku wyłudzenia informacji. Dlatego tak ważne jest profesjonalna ochrona serwerów oraz stacji roboczych. 
Chroń swój biznes przed zagrożeniami Ransomware i atakami razem z Hakon Software! 

Wariant STANDARD
529PLN
*
Jednorazowa opłata wdrożeniowa
  • Dobór odpowiednich licencji 
  • Wsparcie w realizacji zamówienia z producentem 
  • Przygotowanie konsoli chmurowej 
  • Przygotowanie wersji instalacyjnej 
  • Przygotowanie polityk bezpieczeństwa AV 
*podane ceny są cenami netto do których należy doliczyć 23% podatku VAT. ** Informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego 
Wariant INDIVIDUAL
Oferta indywidualna*
W wariancie INDIVIDUAL znajdą Państwo zakres usług takie jak w wariancie standardowym, przy jednoczesnym uwzględnieniu indywidualnych potrzeb klienta. Dodatkowo w ramach tego wariantu przedstawiamy przykładowe usługi:
  • Przegląd istniejącego rozwiązania AV wraz z zaleceniami 
  • Odinstalowanie poprzedniej wersji AV 
  • Instalacja nowej wersji AV 
  • Skan AV wraz z zaleceniami 
  • Przygotowanie listy dobrych praktyk AV 
  • Konfiguracja indywidualnych polityk AV i FW

Rozpocznijmy współpracę!

Wykorzystaj nasze doświadczenie na rynku IT i dowiedz się jak możemy pomóc Twojej firmie.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu przedstawienia mi informacji handlowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych jest Hakon Software Sp. z o.o. (ul. Nike 1, 80-299 Gdańsk) e-mail: info@hakon.pl.

    Często zadawane pytania

    Czy moja firma potrzebuje outsourcingu IT?

    Jeżeli zależy Ci na ograniczeniu kosztów, czasie i ciągłości pracy Twojego biznesu to ta usługa jest dla Ciebie. Opieka informatyczna zapewni Ci ciągłość pracy pod kątem informatycznym, nie martwiąc się o etat, urlopy i zwolnienia zdrowotne pracownika zajmującego się IT w Twojej firmie.

    Co zawiera podstawowy pakiet usługi opieki i obsługi informatycznej w Hakon Software?

    W podstawowym pakiecie usługi outsourcingu IT oferujemy audyt wstępny i wskazówki działań korygujących, pakiet 5 godzin serwisowych, raz w miesiącu przegląd zdalny serwera wraz z weryfikacją backupu, pomoc SOS za pomocą szyfrowanego połączenia, 24/7 monitorowanie parametrów serwera i łącza internetowego.

    Skąd będziesz mieć pewność, ile godzin zostało wykorzystanych na poczet obsługi informatycznej?

    Klient otrzymuje do każdej faktury raport prac wykonanych w każdym miesiącu oraz informacje na temat stanu infrastruktury informatycznej. W zależności od potrzeb możemy szczegółowo raportować o stanie aplikacji, sprzętu, bezpieczeństwa danych, gwarancji, dostępu sprzętu zastępczego i wykorzystania licencji.