Dostarczamy rozwiązania IT
dla biznesu.

Młodszy/-a Specjalista/-ka ds. Wsparcia IT (1 linia)

Lokalizacja: Gdańsk Dodano: 2023-09-01

O pracodawcy

Młodsza/-y Specjalistka/-a ds. Wsparcia IT (1 linia)

Hakon Software to firma IT z ponad 15-letnim doświadczeniem na rynku, specjalizująca się w projektowaniu, audytowaniu, usprawnianiu, integracji oraz zabezpieczeniach sieci i systemów. Jesteśmy zespołem pasjonatów, a naszą misją jest wspieranie klientów w budowaniu przewagi konkurencyjnej poprzez transformację cyfrową oraz zapewnienie bezpiecznych i niezawodnych systemów i rozwiązań IT.


 

 

Czego od Ciebie oczekujemy?

Obecnie poszukujemy do naszego zespołu I linii wsparcia IT osób, które mają już swoje pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta (najlepiej w dziale helpdesk) i chciałyby rozwijać się w branży IT pod skrzydłami doświadczonych mentorów. Jeśli:

  • cenisz sobie uczciwość i transparentność (potrafisz szczerze i otwarcie komunikować się, przyjmować i dawać feedback, mówić otwarcie o trudnych tematach, nie boisz się zadawać pytań lub przyznać, że czegoś nie wiesz),
  • chętnie wychodzisz z inicjatywą (bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania, zawsze starasz się znaleźć najlepsze rozwiązanie dla danego problemu, poszukujesz odpowiedzi w różnych źródłach, jesteś samodzielna/-y i potrafisz myśleć nieszablonowo),
  • jesteś profesjonalna/-y (nie spóźniasz się, dotrzymujesz terminów i obietnic, jesteś zorientowana/-y na klienta i jego potrzeby oraz masz wysoką kulturę osobistą),
  • uważasz, że partnerstwo i współpraca są kluczem do sukcesu (wspierasz innych i dzielisz się wiedzą, jesteś pozytywnie nastawiona/-y do swojej pracy, otoczenia i obowiązku, potrafisz grać do wspólnej bramki, szanujesz innych),
  • nieustanny rozwój jest dla Ciebie bardzo ważny (chętnie zdobywasz nową wiedzę, podnosisz swoje kwalifikacje oraz szukasz i przyswajasz nowe informacje)

oraz:

  • masz około 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku pracownika Helpdesk IT lub pokrewnym, związanym z obsługą klienta i rozwiązywaniem jego problemów ze sprzętem IT oraz oprogramowaniem użytkowym,
  • znasz budowę komputera w zakresie jego serwisu i modernizacji,
  • masz znajomość budowy sieci LAN, WAN, WLAN,
  • znasz Windows 8/8.1/10/11, MS Office oraz platformę Microsoft 365 na poziomie umożliwiającym diagnostykę,
  • potrafisz czytać dokumentację techniczną po angielsku,
  • znasz język angielski komunikatywnie w mowie i piśmie (większość klientów jest z Polski, jednak obsługujemy również klientów zagranicznicznych),
  • posiadasz prawo jazdy kategorii B i praktykę w prowadzeniu pojazdu,
  • jesteś otwarta/-y na wyjazdy służbowe,
  • lubisz kontakt z ludźmi (telefoniczny, mailowy oraz osobisty),
  • potrafisz przeanalizować problem i zadać właściwe pytania,
  • dobrze radzisz sobie z presją czasu, stresem i ustalaniem priorytetów,
  • jesteś elastyczna/-y, potrafisz odnaleźć się w różnych sytuacjach i w komunikacji z różnymi osobami

 

… to szukamy właśnie Ciebie!

Mile widziane, ale niekonieczne jest dla nas doświadczenie z systemem operacyjnym Linux, Windows Server i Active Directory, obsługą MacOS, umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych (w tym routerów, switchy czy zarządzania VLAN'ami), mobilnych i rozwiązań antywirusowych/firewall.

 

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • Bieżące wsparcie użytkowników końcowych, zdalne oraz w siedzibie klienta.
  • Konfiguracja stacji roboczych, urządzeń sieciowych, oprogramowania, drukarek.
  • Budowa, konfiguracja oraz opieka sieciami komputerowymi.
  • Dokumentacja działań przeprowadzanych w ramach realizacji zgłoszeń.
  • Ofertowanie oprogramowania oraz sprzętu IT zgodnie z wymaganiami klienta.
  • Kontakt z zewnętrznymi partnerami serwisowymi.

Czego możesz oczekiwać?

  • wynagrodzenia w przedziale 5000 - 7000 PLN brutto w oparciu o umowę o pracę,
  • prywatnej opieki w Luxmed,
  • dofinansowania do karty FitProfit,
  • pracy w zespole, który realizuje swoje zadania z energią i pasją nie zapominając przy tym o tworzeniu zgranego teamu z niebanalnym poczuciem humoru,
  • możliwości rozwoju poprzez wsparcie i mentoring ze strony koordynatora zespołu oraz innych doświadczonych współpracowników, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, coraz ambitniejsze i bardziej złożone zadania,
  • przyjaznej, nieformalnej atmosfery wśród ludzi, którzy się lubią i chętnie spędzają razem czas również po pracy 🙂

 

Zobacz inne oferty

Inżynier ds. Wdrożeń

Lokalizacja: Gdańsk Dodano: 2024-03-06

Administrator Systemów IT

Lokalizacja: Gdańsk Dodano: 2023-11-23

Jesteś zainteresowany pracą w Hakon Software?
Zadaj nam pytanie!

    Często zadawane pytania

    Ile lat Hakon Software działa na rynku IT?

    Hakon Software powstało w 2003r. W przyszłym roku będziemy obchodzić nasze 20 urodziny.

    Ile osób liczy zespół Hakon Software?

    Jesteśmy rozwijającym się zespołem 25 specjalistów. W obecnej chwili działamy na terenie województwa pomorskiego i mazowieckiego. Nieskromnie mówiąc, mamy apetyt na więcej, dlatego zapraszamy Cię do naszego teamu! 🙂

     Jak wygląda proces rekrutacji w Hakon Software?
    1. Przesyłasz nam swoje CV,
    2. Zapoznajemy się z Twoimi kwalifikacjami,
    3. Kontaktujemy się z Tobą,
    4. Chcąc Cię lepiej poznać, spotykamy się z Tobą w naszym biurze,
    5. Przedstawiamy ofertę pracy 🙂
    Czy w Hakon Software można pracować zdalnie?

    Oczywiście!