Unikalne podejście

W Hakon gwarantujemy unikalne podejście oraz wsparcie informatyczne dedykowanego zespołu specjalistów IT.

W ramach outsourcingu IT oferujemy zdalne wsparcie użytkowników, jak i serwisu firmowego sprzętu komputerowego.

Do każdego zadania wybieramy wykwalifikowanych inżynierów, posiadających niezbędne doświadczenie do wykonania powierzonych prac.

Czy usługa outsourcingu jest dla wszystkich klientów taka sama?

W outsourcingu usług informatycznych pewne obszary można standaryzować, a niektóre wymagają indywidualnego podejścia. Każda organizacja jest inna i przez to wyjątkowa. Nasza obsługa jest zawsze dopasowana do Klienta, ale mamy wypracowany zestaw narzędzi i procedur, które zwyczajnie ułatwiają codzienną pracę.

Jakie warianty outsourcingu IT oferuje firma Hakon?

Usługę outsourcingu IT realizujemy w wariancie pełnym lub częściowym. Całościowe przejęcie opieki nad obszarem IT polega na przekazaniu do naszej firmy wszystkich kompetencji działu IT. W tym scenariuszu jesteśmy Waszym informatykiem ale współpraca z działem IT jest realizowana w formie B2B.
Zaś częściowe przejęcie nad obszarem IT oznacza wydzielenie określonych obszarów odpowiedzialności za infrastrukturę IT, jasne określenie osób lub podmiotów odpowiedzialnych za poszczególne usługi i systemy oraz zawarcie umów opieki najlepiej w wariancie SLA, który gwarantuje odpowiedni poziom obsługi.

W ramach outsourcingu częściowego można wydzielić opiekę nad poszczególnymi obszarami IT jak np. urządzenia końcowe (komputery, smartfony, tablety, drukarki), serwery i usługi, sieci i zabezpieczenia.

Możliwa jest też umowa na obsługę poszczególnych linii wsparcia jak np. pierwsza linia, która zapewni wsparcie użytkowników końcowych i helpdesk; druga linia, która zapewni ciągłość działania wspólnych systemów oraz servicedesk i trzecia linia, która zapewni opiekę producentów w przypadku poprawek i błędów krytycznych.

Najlepszą formą długofalowej współpracy jest gwarantowana umowa serwisowa w formie SLA, która definiuje ramy wzajemnej współpracy, określa czasy obsługi i maksymalny czas usunięcia usterki, a także precyzuje kanały komunikacji i priorytety wykonywania działań. Umowa taka jest przewidywalna kosztowo i unikamy kłopotów z dostępnością informatyka, nie ma również ograniczeń związanych z urlopami czy chorobami. W ramach takiej umowy mamy gwarantowane wsparcie zespołu specjalistów oraz gotowość do realizacji dodatkowych projektów i zleceń.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Nic prostszego!

Wypełnij formularz poniżej, a my w ciągu godziny skontaktujemy się z Tobą!

Rozpocznijmy współpracę!

Wykorzystaj nasze doświadczenie na rynku IT i dowiedz się jak możemy pomóc Twojej firmie

    Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z klientem.
    Administratorem danych osobowych jest Hakon Software sp. z o.o.,
    ul. Nike 1, 80-299 Gdańsk, tel. +48 509 170 927; e-mail: hakon@hakon.pl

    Telefon: +48 532 454 856

    E-mail:  hakon@hakon.pl