W Hakon gwarantujemy unikalne podejście oraz wsparcie informatyczne dedykowanego zespołu specjalistów IT.
W ramach outsourcingu IT oferujemy zdalne wsparcie użytkowników, jak i serwisu firmowego sprzętu komputerowego.
Do każdego zadania wybieramy wykwalifikowanych inżynierów, posiadających niezbędne doświadczenie do wykonania powierzonych prac.

Zdalne wsparcie
Dzięki usłudze zdalnego wsparcia jesteśmy w stanie z każdego miejsce zobaczyć i ocenić awarię na danym urządzeniu. Jest to nie tylko ogromne ułatwienie pracy serwisu i klienta, ale również szybka interwencja, która pozwala zdiagnozować, gdzie leży problem i jak go rozwiązać.

Umowa SLA
Gwarantowana umowa serwisowa w formie SLA, która precyzyjnie definiuje ramy naszej współpracy, określa czasy obsługi i maksymalny czas usunięcia usterki, a także precyzuje kanały komunikacji i priorytety wykonywania działań. Umowa taka jest przewidywalna kosztowo, a Ty unikasz kłopotów z dostępnością informatyka, czy też ograniczeń związanych z urlopami czy chorobami.

Wiedza i doświadczenie
Hakon Software to przede wszystkim zespół specjalistów i inżynierów. Nasi klienci mogą liczyć na profesjonalną, opartą na wiedzy i doświadczeniu obsługę informatyczną. Codziennie pracujemy w oparciu o dane poufne oraz wrażliwe, a od 2018 roku działamy zgodnie z międzynarodową normą ISO 27001.

Dostępność pracowników
Decydując się na kompleksowe wsparcie informatyczne, masz pewność, że zawsze otrzymasz pomoc informatyczną naszych inżynierów. Drukarka odmówiła posłuszeństwa, system przestał działać, a Twój informatyk jest na urlopie i to na zagranicznych wakacjach? Przestań martwić się etatem, urlopami, zwolnieniami chorobowymi i już dziś zaufaj zespołowi Hakon Software!
Outsourcing IT dla firm
Sukces naszych klientów jest naszym sukcesem!
W outsourcingu usług informatycznych pewne obszary można standaryzować, a niektóre wymagają indywidualnego podejścia. Każda firma jest inna i przez to wyjątkowa.
Nasza kompleksowa obsługa informatyczna jest dopasowana do klienta i jego strategii biznesowej. Od samego początku współpracy, staramy się poznać Waszą misję i plany rozwoju firmy, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie wspierając Twoje przedsiębiorstwo.
Outsourcing IT realizujemy w wariancie pełnym lub częściowym. Najlepszą formą długofalowej współpracy jest gwarantowana umowa serwisowa w formie SLA, która definiuje jej ramy, określa czasy obsługi i maksymalny czas usunięcia usterki, a także precyzuje kanały komunikacji i priorytety wykonywania działań. Umowa taka jest przewidywalna kosztowo i unikamy kłopotów z dostępnością informatyka, nie ma również ograniczeń związanych z urlopami czy chorobami. W ramach takiej umowy mamy gwarantowane wsparcie zespołu specjalistów oraz gotowość do realizacji dodatkowych projektów i zleceń.
Możliwa jest też umowa na obsługę poszczególnych linii wsparcia jak np. pierwsza linia, która zapewni wsparcie użytkowników końcowych i helpdesk; druga linia, która zapewni ciągłość działania wspólnych systemów oraz service desk i trzecia linia, która zapewni opiekę producentów w przypadku poprawek i błędów krytycznych.
Częściowa obsługa informatyczna
W ramach outsourcingu częściowego można wydzielić opiekę nad poszczególnymi obszarami IT jak np. urządzenia końcowe (komputery, smartfony, tablety, drukarki), serwery i usługi, sieci i zabezpieczenia.
Kompleksowa obsługa informatyczna
Opinie naszych klientów
Chcesz wiedzieć więcej?
Nic prostszego!
Wypełnij formularz poniżej, a my skontaktujemy się z Tobą!
Często zadawane pytania
Jeżeli zależy Ci na ograniczeniu kosztów, czasie i ciągłości pracy Twojego biznesu to ta usługa jest dla Ciebie. Opieka informatyczna zapewni Ci ciągłość pracy pod kątem informatycznym, nie martwiąc się o etat, urlopy i zwolnienia zdrowotne pracownika zajmującego się IT w Twojej firmie.
W podstawowym pakiecie usługi outsourcingu IT oferujemy audyt wstępny i wskazówki działań korygujących, pakiet 5 godzin serwisowych, raz w miesiącu przegląd zdalny serwera wraz z weryfikacją backupu, pomoc SOS za pomocą szyfrowanego połączenia, 24/7 monitorowanie parametrów serwera i łącza internetowego.
Klient otrzymuje do każdej faktury raport prac wykonanych w każdym miesiącu oraz informacje na temat stanu infrastruktury informatycznej. W zależności od potrzeb możemy szczegółowo raportować o stanie aplikacji, sprzętu, bezpieczeństwa danych, gwarancji, dostępu sprzętu zastępczego i wykorzystania licencji.

Nasi partnerzy
W Hakon Software wierzymy, że osiągnięcie sukcesu jest łatwiejsze przy wsparciu zaufanych partnerów. Ściśle współpracujemy z wiodącymi firmami technologicznymi i zajmującymi się bezpieczeństwem IT.






Zaufali nam
Rozpocznijmy współpracę!
Wykorzystaj nasze doświadczenie na rynku IT i dowiedz się jak możemy pomóc Twojej firmie.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu przedstawienia mi informacji handlowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych jest Hakon Software Sp. z o.o. (ul. Nike 1, 80-299 Gdańsk) e-mail: info@hakon.pl.