We provide IT solutions
for business .

Młodszy/-a Specjalista/-ka ds. Wsparcia IT (1 linia)

Lokalizacja: Gdańsk Dodano: 2023-09-01

O pracodawcy

Młodsza/-y Specjalistka/-a ds. Wsparcia IT (1 linia)

Hakon Software to firma IT z ponad 15-letnim doświadczeniem na rynku, specjalizująca się w projektowaniu, audytowaniu, usprawnianiu, integracji oraz zabezpieczeniach sieci i systemów. Jesteśmy zespołem pasjonatów, a naszą misją jest wspieranie klientów w budowaniu przewagi konkurencyjnej poprzez transformację cyfrową oraz zapewnienie bezpiecznych i niezawodnych systemów i rozwiązań IT.


 

 

Czego od Ciebie oczekujemy?

Obecnie poszukujemy do naszego zespołu I linii wsparcia IT osób, które mają już swoje pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta (najlepiej w dziale helpdesk) i chciałyby rozwijać się w branży IT pod skrzydłami doświadczonych mentorów. Jeśli:

  • cenisz sobie uczciwość i transparentność (potrafisz szczerze i otwarcie komunikować się, przyjmować i dawać feedback, mówić otwarcie o trudnych tematach, nie boisz się zadawać pytań lub przyznać, że czegoś nie wiesz),
  • chętnie wychodzisz z inicjatywą (bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania, zawsze starasz się znaleźć najlepsze rozwiązanie dla danego problemu, poszukujesz odpowiedzi w różnych źródłach, jesteś samodzielna/-y i potrafisz myśleć nieszablonowo),
  • jesteś profesjonalna/-y (nie spóźniasz się, dotrzymujesz terminów i obietnic, jesteś zorientowana/-y na klienta i jego potrzeby oraz masz wysoką kulturę osobistą),
  • uważasz, że partnerstwo i współpraca są kluczem do sukcesu (wspierasz innych i dzielisz się wiedzą, jesteś pozytywnie nastawiona/-y do swojej pracy, otoczenia i obowiązku, potrafisz grać do wspólnej bramki, szanujesz innych),
  • nieustanny rozwój jest dla Ciebie bardzo ważny (chętnie zdobywasz nową wiedzę, podnosisz swoje kwalifikacje oraz szukasz i przyswajasz nowe informacje)

oraz:

  • masz około 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku pracownika Helpdesk IT lub pokrewnym, związanym z obsługą klienta i rozwiązywaniem jego problemów ze sprzętem IT oraz oprogramowaniem użytkowym,
  • znasz budowę komputera w zakresie jego serwisu i modernizacji,
  • masz znajomość budowy sieci LAN, WAN, WLAN,
  • znasz Windows 8/8.1/10/11, MS Office oraz platformę Microsoft 365 na poziomie umożliwiającym diagnostykę,
  • potrafisz czytać dokumentację techniczną po angielsku,
  • znasz język angielski komunikatywnie w mowie i piśmie (większość klientów jest z Polski, jednak obsługujemy również klientów zagranicznicznych),
  • posiadasz prawo jazdy kategorii B i praktykę w prowadzeniu pojazdu,
  • jesteś otwarta/-y na wyjazdy służbowe,
  • lubisz kontakt z ludźmi (telefoniczny, mailowy oraz osobisty),
  • potrafisz przeanalizować problem i zadać właściwe pytania,
  • dobrze radzisz sobie z presją czasu, stresem i ustalaniem priorytetów,
  • jesteś elastyczna/-y, potrafisz odnaleźć się w różnych sytuacjach i w komunikacji z różnymi osobami

 

… to szukamy właśnie Ciebie!

Mile widziane, ale niekonieczne jest dla nas doświadczenie z systemem operacyjnym Linux, Windows Server i Active Directory, obsługą MacOS, umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych (w tym routerów, switchy czy zarządzania VLAN'ami), mobilnych i rozwiązań antywirusowych/firewall.

 

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • Bieżące wsparcie użytkowników końcowych, zdalne oraz w siedzibie klienta.
  • Konfiguracja stacji roboczych, urządzeń sieciowych, oprogramowania, drukarek.
  • Budowa, konfiguracja oraz opieka sieciami komputerowymi.
  • Dokumentacja działań przeprowadzanych w ramach realizacji zgłoszeń.
  • Ofertowanie oprogramowania oraz sprzętu IT zgodnie z wymaganiami klienta.
  • Kontakt z zewnętrznymi partnerami serwisowymi.

Czego możesz oczekiwać?

  • wynagrodzenia w przedziale 5000 - 7000 PLN brutto w oparciu o umowę o pracę,
  • prywatnej opieki w Luxmed,
  • dofinansowania do karty FitProfit,
  • pracy w zespole, który realizuje swoje zadania z energią i pasją nie zapominając przy tym o tworzeniu zgranego teamu z niebanalnym poczuciem humoru,
  • możliwości rozwoju poprzez wsparcie i mentoring ze strony koordynatora zespołu oraz innych doświadczonych współpracowników, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, coraz ambitniejsze i bardziej złożone zadania,
  • przyjaznej, nieformalnej atmosfery wśród ludzi, którzy się lubią i chętnie spędzają razem czas również po pracy 🙂

 

See other offers

Inżynier ds. Wdrożeń

Lokalizacja: Gdańsk Dodano: 2024-03-06

Administrator Systemów IT

Lokalizacja: Gdańsk Dodano: 2023-11-23

Are you interested in working at Hakon Software?
Ask us a question!

    Frequently asked questions

    Ile lat Hakon Software działa na rynku IT?

    Hakon Software was established in 2003. Next year we will celebrate our 20th birthday.

    Ile osób liczy zespół Hakon Software?

    We are a developing team of 25 specialists. We currently operate in the Pomeranian and Masovian provinces. To humble it, we have an appetite for more, that’s why we invite you to join our team! 🙂

     Jak wygląda proces rekrutacji w Hakon Software?
    1. You send us your CV,
    2. We get acquainted with your qualifications,
    3. We contact you,
    4. To get to know you better, we meet you in our office,
    5. We present a job offer 🙂
    Czy w Hakon Software można pracować zdalnie?

    Of course!